Блог створено з метою обміну досвідом, спілкування з колегами, батьками, учнями.

Цікаво для учнів

                             ПОРАДИ ПСИХОЛОГА
БАТЬКАМ ЩОДО ПОЛІПШЕННЯ   АДАПТАЦІЇ 
                              УЧНІВ 5-го  КЛАСУ :
·        Допомагайте школяреві у навчанні,особливо у виконанні домашніх завдань.
·        Розвивайте пізнавальну сферу дитини (увагу,мислення,пам'ять ),грайте з нею в ігри на розвиток спостережливості ,розв'язуйте кросворди,шаради,головоломки.
·        Розвивайте волю дитини ,привчайте її до режиму дня. Використовуйте гумор,але не сарказм та насмішки.
·        Не порівнюйте дитину з іншими дітьми,особливо якщо вона в чомусь є менш успішною ,ніж інші діти.
·        Підвищуйте самооцінку дитині,частіше хваліть її,але так,щоб вона знала за що.
·        Часто ви можете почути від своєї дитини ,що їй тяжко ,раніше було краще. Не підтримуйте цих розмов. Краще допоможіть дитині пристосуватися до нових умов життя. Вашій дитині зараз важко. Ви повинні бути поряд ,щоб допомогти дитині перерости цей період.
·        Не ставте до дитини завищених вимог ,намагайтеся робити їй якнайменше зауважень.
·        Будьте для дитини прикладом для наслідування.
·        Особливі зусилля прикладайте до того,щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі ,коли у шкільному житті дитини відбуваються зміни.
·        Заохочуйте в дитині ініціативу . Нехай вона буде лідером усіх починань,але також покажіть, що інші можуть бути краще її.
·        Показуйте своїм прикладом адекватність ставлення до успіхів і невдач.
·        Не порівнюйте дитини з іншими дітьми . Порівнюйте її із самою собою (тією,якою вона була вчора чи,можливо,буде завтра).
·        Регулярно розмовляйте з учителями вашої дитини про його успішність ,поведінку та взаємні відношення з іншими дітьми.



                              ПОРАДИ ПСИХОЛОГА
           ВЧИТЕЛЯМ У РОБОТІ З П'ЯТИКЛАСНИКАМИ
·        Враховуйте труднощі адаптаційного періоду ,вікові особливості учнів при виборі термінології,доборі методичних прийомів.
·        Слідкуйте за темпом уроку.
·        Намагайтеся налагодити емоційний контакт з класом.
·        Намагайтеся фіксувати позитивну динаміку  у розвитку кожного учня.
·        Використовуйте різні методики в групах,парах,індивідуально з кожним учнем.
·        Поруч з оцінками частіше використовуйте позитивні оціночні судження («Молодець,гарна відповідь» та інші).
·        Звертайте особливу увагу на таких учнів,яких не сприймає більшість класу. Це діти ,що не можуть себе реалізувати в класному колективі,через невпевненість у своїх силах або через невміння використовувати свої можливості. Знайдіть вірний підхід до дітей ,направте їх діяльність на зміну обстановки класу,на можливість себе проявити .
·        Під час підготовки до уроків враховуйте індивідуальні особливості учнів(психофізіологічні зміни в молодшій школі,фізичне здоров'я,комунікативні здібності ,рівень шкільної  мотивації,рівень присутньої тривоги у дитини). Наприклад : є діти,які відповідають краще і спокійніше з місця,ніж біля дошки.


Немає коментарів:

Дописати коментар