БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ
«УЧАСТЬ БАТЬКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ»
Мета: мотивація учнів до
підвищення рівня навченості; активізація батьків щодо участі у вихованні ШКОЛЯРІВ.
Завдання:
1.Проаналізувати
результати навчання учнів класу в І (II) семестрі.
2.Формувати в учнів
відповідальність за результати навчання.
3.Сприяти
усвідомленому ставленню учнів та батьків до дотримання певних норм поведінки в навчальному закладі.
4.Сприяти взаємодії
учнів, батьків та педагогів у навчально-виховному процесі.
Учасники: батьки, учні класу. Місце проведення: класна кімната. Обладнання та матеріали:
• робочі столи (8
шт.), стільці за кількістю учасників;
• папір формату
А4 (8 шт.), ручки (8 шт.);
• 2 конверти з
фішками чотирьох кольорів (1-й конверт — з кружечками, 2-й — з квадратиками).
Власне збори
I. Вступ. Організаційний момент.
II. Робота в малих
групах.
Об'єднання в групи батьків і учнів. Завчасно виготовлені фішки
складені у двох конвертах: для батьків і дітей. Різнокольорові
фішки роздають учням у формі
кружечків, батькам — квадратики.
Учасники об'єднуються за ознакою форми і кольору у 8 груп: 4 групи батьків і 4
групи дітей. Кожна група отримує завдання,
написане на окремому аркуші паперу:
дати відповіді на запитання.
Запитання групам учнів
Група 1
1. Як можна підвищити рівень навченості учнів нашого класу в II семестрі?
2. Які конкретні дії слід виконати?
Група 2
Група 2
1.Якої допомоги я (як учень ) потребую для успішного навчання?
2.Від кого і якою
мірою я хотів би отримати таку допомогу? (Від учителя,
однокласників, батьків тощо.)
3.Хто має нести
відповідальність за результати навчання учня? ,
Група З
1.Як батьки
впливають на процес і результати навчання?
2.Які дії з боку батьків сприяли б ефективності навчання?
Група 4
1.
Як ви ставитеся до необхідності носити шкільну форму?
2.Як одяг впливає
на навчання?
3.Як впливають
дзвінки (мелодії) мобільних телефонів на концентрацію уваги
учнів на уроці?
4.Яка поведінка
учнів на уроці, на ваш погляд, є ідеальною?
Запитання групам батьків
Група 1
1.Як би ви хотіли, щоб навчалися ваші
діти?
2.Що конкретно
необхідно для цього зробити? (Додаткові заняття, допомога
батьків у виконанні домашніх завдань, співпраця з вищими навчальними
закладами тощо.)
Група 2
1.Від кого залежить
успіх у навчанні ваших дітей? (Від учителів, класного керівника, батьків,
самих учнів, друзів, адміністрації та ін.)
2.Хто має нести
відповідальність за результати навчання учнів у школі?
Група З
1. Яку допомогу ви надаєте дітям для успішного навчання?
2. Як залежить
успішність учнів від взаємодії батьків і
педагогів?
3. Як часто ви розмовляєте
з учителями про навчання вашої дитини?
4. Якою, на вашу думку, має бути ідеальна взаємодія батьків
та педагогів?
Група 4
1.Як ви ставитеся до
того, щоб учні носили шкільну форму?
2.Як одяг впливає
на навчання?
3.Чи потрібні вашим
дітям мобільні телефони в школі? Навіщо?
4.Яка поведінка
дітей у школі, на ваш погляд, є ідеальною?
III. Представники груп виступають по черзі, зачитують
запитання й дають відповіді.
За бажанням після виступу кожної групи учасники інших груп можуть доповнювати й уточнювати їхні виступи.
IV. Обговорення й вироблення рекомендацій.
Учні та батьки після проведеного аналізу виробляють рекомендації щодо навчальної діяльності класу в II семестрі.
V. Підсумки.
Класний керівник узагальнює та підбиває підсумки
Немає коментарів:
Дописати коментар