Блог створено з метою обміну досвідом, спілкування з колегами, батьками, учнями.

Інформація для батьків

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ
«УЧАСТЬ БАТЬКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ»

Мета: мотивація учнів до підвищення рівня навченості; активізація батьків щодо участі у ви­хованні ШКОЛЯРІВ.
Завдання:
1.Проаналізувати результати навчання учнів класу в І (II) семестрі.
2.Формувати в учнів відповідальність за ре­зультати навчання.
3.Сприяти усвідомленому ставленню учнів та батьків до дотримання певних норм поведінки в навчальному закладі.
4.Сприяти взаємодії учнів, батьків та педаго­гів у навчально-виховному процесі.
Учасники: батьки, учні класу. Місце проведення: класна кімната. Обладнання та матеріали:
  робочі столи (8 шт.), стільці за кількістю учасників;
  папір формату А4 (8 шт.), ручки (8 шт.);
  2 конверти з фішками чотирьох кольорів (1-й конверт — з кружечками, 2-й — з квадратиками).
Власне збори
I.   Вступ. Організаційний момент.
IIРобота в малих групах.
Об'єднання в групи батьків і учнів. Завчасно виготовлені фішки складені у двох конвертах: для батьків і дітей. Різнокольорові фішки роздають учням у формі кружечків, батькам — квадратики.
Учасники об'єднуються за ознакою форми і кольору у 8 груп: 4 групи батьків і 4 групи дітей. Кожна група отримує завдання, написане на окре­мому аркуші паперу: дати відповіді на запитання.
Запитання групам учнів
Група 1
1.  Як можна підвищити рівень навченості учнів нашого класу в II семестрі?
2.  Які конкретні дії слід виконати?
Група 2
1.Якої допомоги я (як учень ) потре­бую для успішного навчання?
2.Від кого і якою мірою я хотів би отрима­ти таку допомогу? (Від учителя, однокласників, батьків тощо.)
3.Хто має нести відповідальність за результа­ти навчання учня?    ,
Група З
1.Як батьки впливають на процес і результа­ти навчання?
2.Які дії з боку батьків сприяли б ефектив­ності навчання?
Група 4
1.     Як ви ставитеся до необхідності носити шкільну форму?
2.Як одяг впливає на навчання?
3.Як впливають дзвінки (мелодії) мобільних телефонів на концентрацію уваги учнів на уроці?
4.Яка поведінка учнів на уроці, на ваш пог­ляд, є ідеальною?
Запитання групам батьків
Група 1
1.Як би ви хотіли, щоб навчалися ваші діти?  
2.Що конкретно необхідно для цього зроби­ти? (Додаткові заняття, допомога батьків у ви­конанні домашніх завдань, співпраця з вищими навчальними закладами тощо.)
Група 2
1.Від кого залежить успіх у навчанні ваших дітей? (Від учителів, класного керівника, батьків, самих учнів, друзів, адміністрації та ін.)
2.Хто має нести відповідальність за результа­ти навчання учнів у школі?
Група З
1. Яку допомогу ви надаєте дітям для успіш­ного навчання?
2. Як залежить успішність учнів від взаємодії батьків і педагогів?
3. Як часто ви розмовляєте з учителями про навчання вашої дитини?
4. Якою, на вашу думку, має бути ідеальна взаємодія батьків та педагогів?
Група 4
1.Як ви ставитеся до того, щоб учні носили шкільну форму?
2.Як одяг впливає на навчання?
3.Чи потрібні вашим дітям мобільні телефони в школі? Навіщо?
4.Яка поведінка дітей у школі, на ваш погляд, є ідеальною?
III.          Представники груп виступають по чер­зі, зачитують запитання й дають відповіді.
За бажанням після виступу кожної групи учас­ники інших груп можуть доповнювати й уточню­вати їхні виступи.
IV.          Обговорення й вироблення рекоменда­цій.
Учні та батьки після проведеного аналізу ви­робляють рекомендації щодо навчальної діяль­ності класу в II семестрі.
V Підсумки.
Класний керівник узагальнює та підбиває під­сумки

























Немає коментарів:

Дописати коментар